DESIGN & BRANDING
Роботи повинні продемонструвати, як дизайн використовувався для індентифікації бренду або передачі його основного повідомлення. Тобто робота, в якій унікальна візуальна тотожність призводить до розпізнавання або розуміння бренду споживачем.
Категорії конкурсу
Ця категорія для розроблених рішень айдентики через різні види взаємодії бренду (логотип, бренд пакет, система айдентики бренду - візитні картки, канцтовари, логотипи, network IDs, брендбуки тощо).
Включає як створення нової айдентики бренду, так і ребрендинг/оновлення існуючої бренду.
Включає в себе: дизайн обкладинок та внутрішніх сторінок друкованих книг, журналів, газет, брошур, статей, річних звітів, каталогів тощо; а також дизайн digital публікацій: електронних книг, журналів та каталогів.
Включає в себе: одяг, промо сувенiри та зразки продукції, guerrilla marketing аксесуари, промо продукцію та брендинговий мерчиндайзинг, DM-матеріали та оригінальні бізнес подарунки.
Включає: календарі, запрошення, листівки, квитки та сезонні вітальні листівки в форматі друкованих матеріалів.
Приклади використання ілюстрації/фотографії в рекламних та промо матеріалах.
Ілюстрації та фотографії для PRINT&PUBLISHING та OUT OF HOME, які є серією робіт, необхідно завантажувати та сплачувати як окремі конкурсні заявки.
Включає: новий шрифт або сімейство шрифтів, статичну або анімовану композицію для бренду.
Всі види упаковок, обкладинки та етикетки для товарів і послуг.
Наочна візуалізація комплексу даних, які доносять інформацію чітко та ефективно через різні засоби, як цифрові, так і не цифрові / статичні та динамічні. Включає в себе діаграми, карти, графіки, відібраний контент та контент, створений користувачами і т. д.
Outdoor&Indoor дизайн, який включає в себе:
- дизайн торгівельного середовища та у сфері споживчого досвіду,
- дизайн точок продажу,
- дизайн точок взаємодії зі споживачем та дизайн рекламних матеріалів у магазині,
- рішення у просторі та скульптурні інсталяції,
- події в реальному часі,
- вказівники та вивіски.
Включає в себе:
- дизайн веб-сайтів, мікросайтів, додатків, інструментів, ігор, утилітів та ін.
- digital інсталяції та події,
- UX,UI дизайн,
- Motion Graphics/Moving Image,
- соціальні платформи (залучення до соціальних мереж через дизайн).
Дизайн, у якому відкриваються нові ідеї, способи чи методи його виконання, що розширює межі галузі (середовища).
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Роботи для категорії F-5. ILLUSTRATION & PHOTOGRAPHY (ілюстрації та фотографії в PRINT & PUBLISHING та OUT OF HOME), що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. Зображення (PRESENTATION IMAGE) / Одне зображення (digital версія оригіналу работи) для F-5:
JPG, 150 dpi, RGB, A4 формат (7063 x 5008 pixels), 5 - 15MB
Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Переконайтесь, що ваше зображення PRESENTATION IMAGE містить всі ключові віжуали та елементи заявленного дизайну.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс (опціонально):
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
Оригінал роботи надається за бажанням учасника у вигляді кольорової роздруківки (формат А4) або безпосередньо оригінал конкурсної роботи.
Оригінал роботи буде показано Голові журі у випадку проходження роботи у шорт-лист конкурсу.
Зі зворотного боку роботи слід вказати назву, заявлену в конкурсній заявці, і код категорії конкурсу, не вказуючи (!) найменування учасника.
Оригінали робіт направляються за адресою:
Україна, Київ, 03127, А/С 156, ТОВ "КИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМИ"
Доставка робіт на адресу Оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ
EARLY BIRDS:
1-5 робіт: 2100 UAH / 4200 RUB / 60 EUR/ 150 BYN
6 і більше робіт: 1750 UAH / 3500 RUB / 50 EUR / 125 BYN
REGULAR PRICE:
1-5 робіт: 2625 UAH / 5250 RUB / 75 EUR / 190 BYN
6 і більше робіт: 2275 UAH / 4550 RUB / 65 EUR / 165 BYN
Ціни вказані без урахування податків.
EARLY BIRDS ENTRY DEADLINE
2 березня 2018
REGULAR ENTRY DEADLINE
20 квітня 2018