PRINT & PUBLISHING
Включає:
- Комерційні публікації (книги та журнали, створені для комерційних або рекламних цілей, для збільшення впізнаваності бренду).
- Публікації на благо (книги та журнали, створені від імені благодійних організацій, некомерційних організацій, державних секторів або недержавних организацій).
- Digital-публікації (публікації, що створені спеціально для digital платформи, включаючи електронні книги та цифрові журнали).
Категорії конкурсу
Продукти харчування, напої алкогольні/безалкогольні, краса та зворов'я, аудіо- та відео- пристрої та інші товари недовготривалого використання.
Транспортні засоби, побутові товари, одяг, взуття, аксесуари та інші товари довготривалого використання.
Роздрібна торгівля та e-commerce, фінансові та страхові послуги, телекомунікації, будівництво та нерухомість, охорона здоров'я, освіта, ветеринарія, енергетика та інші споживчі послуги.
B2B: юридична, фінансова, B2B технологія, консультації та професійні послуги, інші види бізнесу послуги, внутрішні та корпоративні комунікації.
Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міста/країни, тематичні парки, тренажерні зали, салони краси, спортивні заклади, музичні фестивалі, оркестри, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, гольф та заміські клуби.
Некомерційні кампанії соціальної відповідальності, спрямовані на вирішення соціальних, етичних та екологічних питань.
Корпоративні іміджеві кампанії, включаючи спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.
Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації.
Включає адаптовану друковану рекламу (друковані оголошення, які були модифіковані або адаптовані для фізичних елементів), інноваційне використання друку (для нетрадиційної та інноваційної друкованої реклами. Може включати друковані оголошення з цифровими та інтерактивними елементами, разом з додатками, що треба завантажувати, QR-коди, розширену реальність та NFC. Друкована реклама, що представлена інноваційним способом.)
Зразкове написання текстів у друкованій рекламі.
Зразкова комунікація бренду через візуальне сприйняття у друкованій рекламі.
Зразкове виконання ілюстрації в друкованій рекламі.
Зразок майстерності фотографії у друкованій рекламі.
Зразкове використання шрифтового оформлення в друкованій рекламі.
ВИМОГИ ДО РОБІТ
Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).
Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.
Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.
Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.
Всі роботи надаються в такому вигляді:
1. Одне зображення (digital версія оригіналу роботи):
JPG, 150 dpi, RGB, A4 формат (7063 x 5008 pixels), 5 - 15MB
Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо на сайті.
Файл зображення, будь ласка, називайте відповідно до назви роботи.
Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
2. Відеокейс (опціонально):
Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.
Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.
Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.
Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.
Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:
-
Повна версія: до 120 секунд
Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
-
Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд
Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.
Кодування:
Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ
EARLY BIRDS:
1-5 робіт: 2100 UAH / 4200 RUB / 60 EUR/ 150 BYN
6 і більше робіт: 1750 UAH / 3500 RUB / 50 EUR / 125 BYN
REGULAR PRICE:
1-5 робіт: 2625 UAH / 5250 RUB / 75 EUR / 190 BYN
6 і більше робіт: 2275 UAH / 4550 RUB / 65 EUR / 165 BYN
Ціни вказані без урахування податків.
EARLY BIRDS ENTRY DEADLINE
2 березня 2018
REGULAR ENTRY DEADLINE
20 квітня 2018