DIGITAL & MOBILE

Включає в себе веб-сайти та мікросайти, банери та Rich Mediа, SMM, Performance, ігри, інтерактивні інструменти (програми, скрінсейвери, тікери, органайзери, лічильники, калькулятори), обмін повідомленнями (SMS, обмін миттєвими повідомленнями, push-сповіщення), digital/mobile кампанії, тощо.

Категорії конкурсу

G-01. FMCG
Продукти харчування, напої алкогольні/безалкогольні, краса та здоров'я, аудіо- та відео- пристрої та інші товари недовготривалого використання.
G-02. OTHER CONSUMER PRODUCTS (INCLUDING DURABLE GOODS)
Транспортні засоби, побутові товари, одяг, взуття, аксесуари та інші товари довготривалого використання.
G-03. CONSUMER SERVICES & B2B

Роздрібна торгівля та e-commerce, фінансові та страхові послуги, телекомунікації, будівництво та нерухомість, здоров'я, освіта, ветеринарія, енергетика та інші споживчі послуги.

B2B: юридична, фінансова, B2B технологія, консультації та професійні послуги, інші види бізнесу послуги, внутрішні та корпоративні комунікації.

G-04. TRAVEL, LEISURE, ENTERTAINMENT, HORECA

Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міста/країни, тематичні парки, тренажерні зали, салони краси, спортивні заклади, музичні фестивалі, оркестри, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, гольф та заміські клуби.

G-05. SOCIAL ADVERTISING AND CHARITY
Програми інформування громадськості, благодійні об'єднання і асоціації, охорона навколишнього середовища, державна освіта, донорські програми і т.д.
G-06. CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR) / CORPORATE IMAGE

Некомерційні кампанії соціальної відповідальності, спрямовані на вирішення соціальних, етичних та екологічних питань.

Корпоративні іміджеві кампанії, включаючи  спонсорство подій для створення образу/підвищення іміджу/формування уявлення про бренд.

G-07. SELF PROMO OF ADVERTISING AGENCIES AND MEDIA

Реклама рекламних агентств та засобів масової інформації.

G-08. INNOVATION IN DIGITAL & MOBILE

Інтернет-реклама, веб-сайти, тощо, які відкривають нові ідеї, способи або методи виконання, що розширює межі галузі (середовища).

G-09. DIGITAL & MOBILE CRAFT: INTERFACE & NAVIGATION

Інтерактивна подорож, створена шляхом перенесення візуальних ресурсів/цінностей бренду на цифровий продукт або послугу; особлива увага приділяється загальній послідовності в поданні, зовнішньому вигляді, відчутті і взаємодії (інтерактивності).

G-10. DIGITAL & MOBILE CRAFT: ILLUSTRATION & GRAPHIC DESIGN

Зразкова комунікація через візуальне сприйняття. Може включати: творче використання статичних зображень, включаючи фотографії, ілюстрації, обробку зображень; а також креативне застосування ілюстрації у digital контексті, включаючи 3D-моделювання.

G-11. DIGITAL & MOBILE CRAFT: VIDEO/MOVING IMAGE

Креативне використання онлайн-відео та digital відеоматеріалів (голограма, AR, VR і т. д.) у цифровому продукті.

G-12. DIGITAL & MOBILE CRAFT: TYPOGRAPHY

Зразкове використання шрифтового оформлення в digital продукті.

G-13. DIGITAL & MOBILE CRAFT: ANIMATION & MOTION GRAPHICS

Творче використання Motion Graphics та анімації у digital контексті.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MOV, MP4, і т.д).

 

Усі веб-сайти та інші інтернет-матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони тимчасово розміщені в цілях суддівства.

 

Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і сплачені як окремі конкурсні заявки. Наприклад, 3 банера, що формують серію, повинні бути завантажені та сплачені як 3 окремі заявки.

 

Посилання повинні бути прописані в форматі 'http: //' або 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль.

 

Будь ласка, переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн до 30 червня 2018. Роботи, які будуть не доступні, не будуть розглянуті членами журі.

 

Якщо оригінальна мова вашої роботи/додатку не є англійською, необхідно чітко продемонструвати механіку роботи вашого додатку/сайту/гри у відеокейсі, або ви можете додатково вказати URL (презентаційна веб-сторінка) сторінки, яка пояснить вашу роботу англійською мовою.

 

Якщо завантаження вашого додатку доступне не у всіх країнах світу, необхідно надати доступ за яким можна його скачати.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

 

У ваших інтересах пояснити або перекласти специфічні слова, локальні, соціальні, культурні чи політичні нюанси.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком  self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною і може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Всі роботи надаються в такому вигляді:

 

1. URL:

 

Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.

 

2. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:

 

зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).

 

JPG, 150 dpi, RGB, A4 формат (7063 x 5008 pixels), 5-15 MB.

 

Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.

 

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

3. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480    

 

 

 

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ

 

 

EARLY BIRDS:

 

1-5 робіт:  2100 UAH / 4200 RUB / 60 EUR/ 150 BYN

 

6 і більше робіт: 1750 UAH / 3500 RUB /  50 EUR / 125 BYN

 

 

REGULAR PRICE:

 

1-5 робіт:  2625 UAH / 5250 RUB / 75 EUR / 190 BYN 

 

6 і більше робіт:  2275 UAH / 4550 RUB / 65 EUR / 165 BYN 

 

Ціни вказані без урахування податків.

 

 

EARLY BIRDS ENTRY DEADLINE

2 березня 2018 

 

REGULAR ENTRY DEADLINE

20 квітня 2018