BEST MARKETING INNOVATIONS

BEST MARKETING INNOVATIONS - це національній конкурс, конкурс проводиться з 2014 року, до участі допускаються інноваційні проекти, реалізовані в Україні. 

 

Якщо кампанія була розроблена не українським агентством, але реалізована в Україні, вона може брати участь в конкурсі.

Категорії конкурсу

L-01. BEST MARKETING INNOVATIONS

Роботи, які включають інноваційний підхід при реалізації рекламної кампанії.

ВИМОГИ ДО РОБІТ

 

Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

 

Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві. Прохання не завантажувати 'holding media' (fake JPG, MP3, MOV, MP4, і т.д).

 

Кожна кампанія оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.

 

Будь ласка, уважно перевірте кредитси під час заповнення заявки.

 

Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. В період суддівства внесення змін в кредитси будет неможливим.

 

Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії та в файлах, за виключенням self-promotion.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

Переконайтеся, що версія роботи, яку ви завантажили, є фінальною та може бути використана для суддівства, а також може бути публічно продемонстрована.

 

Усі роботи надаються в наступному вигляді:

 

1. Одне зображення PRESENTATION IMAGE:

 

зображення-резюме в електронному форматі - це візуальна презентація конкурсної роботи, що містить основні key visuals і короткий опис заявки англійською мовою (не більше 100 слів для короткого опису заявки).

 

JPG, 150 dpi, RGB, A4 формат (7063 x 5008 pixels), 5-15 MB.

 

Переконайтесь, що ваше зображення містить тільки ключові віжуали і основний опис кампанії.

 

Дане зображення має бути релевантним до обраної категорії.

 

Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

 

2. Відеокейс (опціонально):

 

Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo.

Переконайтеся, що назва агентства не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube/Vimeo. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube / Vimeo після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду.

 

Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

 

У ваших інтересах надати відеоролик у хорошій якості.

 

Відеоролик не повинен включати назв та логотипів агентств, за винятком self-promotion.

 

Будь ласка, завантажте 2 версії вашого відеокейсу:

 

  • Повна версія: до 120 секунд

    Цей відеокейс буде показаний членам журі під час суддівства, а також може бути використаний у разі перемоги на Церемонії нагородження або з метою популяризації Фестивалю. Відео повинне містити всі ключові елементи, які найкраще пояснюють кампанію. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими титрами.
     

  • Скорочена версія (відео для церемонії): 30-45 секунд

    Це коротка, відредагована версія відеокейсу. Вона буде показана на Церемонії нагородження, якщо робота отримає золото. Скорочена версія відеокейсу не буде показана членам журі. Відео має бути представлено англійською мовою або з англійськими субтитрами.

 

Кодування:

Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
  HD 720p 1280 x 720    
Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
    720x576    
    854x480    
    640x480    

 

 

3. Додаткові матеріали:

 

Ви можете надати додаткові матеріали до поданої вами кампанії. Будь ласка, надайте тільки найнеобхідніші файли для суддівства в наступних форматах:

 

Усі JPG файли повинні бути 150 dpi, RGB і A4 формату.

 

Усі відео матеріали повинні бути форматом MOV / MP4.

 

Усі аудіо матеріали повинні бути форматом MP3.

 

Усі вебсайти або онлайн матеріали мають бути надані у вигляді посилання, навіть якщо вони опубліковані тимчасово для суддівства.

Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства.

 

 

 

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ

 

 

EARLY BIRDS:

 

1-5 робіт:  2100 UAH / 4200 RUB / 60 EUR/ 150 BYN

 

6 і більше робіт: 1750 UAH / 3500 RUB /  50 EUR / 125 BYN

 

 

REGULAR PRICE:

 

1-5 робіт:  2625 UAH / 5250 RUB / 75 EUR / 190 BYN 

 

6 і більше робіт:  2275 UAH / 4550 RUB / 65 EUR / 165 BYN 

 

Ціни вказані без урахування податків.

 

 

EARLY BIRDS ENTRY DEADLINE

2 березня 2018 

 

REGULAR ENTRY DEADLINE

20 квітня 2018