РОЗКЛАД
ПРОГРАМА BEST MARKETING PRACTICES
31 травня - 1 червня, КИЇВ
ВДНГ, Національний комплекс «Експоцентр України» (Павільйон № 3)
просп. Академіка Глушкова, 1
Павільйон № 3 | |
День 1. 31 ТРАВНЯ | |
Модератор: Оксана Стехіна, директор з розвитку бізнесу Dentsu Aegis Network Ukraine | |
9:00 | РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ |
9:00-10:00 | KIAF 2018 CONTEST SCREENING |
10:00-10:15 | ВІТАЛЬНЕ СЛОВО ВІД ОРГАНІЗАТОРУ ФЕСТИВАЛЮ КМФР Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції |
10:15-11:15 | OOH MEDIA track |
Індустріальний комітет зовнішньої реклами. Дослідження зовнішньої реклами Юрій Чаруха, генеральний директор BigBoard, Глава ІКЗР |
|
Інновації в зовнішній рекламі Лариса Булатова, директор "Перехід Аутдор" |
|
Діджиталізація зовнішньої реклами. Початок Олег Невельчуг, генеральний директор Групи Компаній "РТМ-Україна" |
|
11:15-12:00 | RADIO track |
Велике Весілля – кейс успішного креативу на радіо Наталія Гілевич, заступник директора з маркетингу Bayadera Group Лариса Сірик, комерційний директор ТАВР МЕДІА |
|
BURN Residency Ігор Зайчук, комерційний директор Kiss FM |
|
12:00-12:45 | Закат імперій і пробудження королів Павел Таяновський, Chief of Transformations, Carat Ukraine |
12:45-14:10 | MEDIA track |
Meaningful brands. Підхід до планування Аліна Котенко, Managing Director, Havas Media Ukraine |
|
Україна в величезному digital світі. Як відбувається глобальна digital еволюція і чи по шляху нам з нею Ярослав Огоцький, стратегічний директор Isobar Ukraine |
|
Unskippable Дмитро Мошаров, Managing Director, Media First Ukraine |
|
Навіщо FMCG-брендам персоналізований маркетинг? Марія Величко, Strategic Director та Ірина Романченко, Digital Strategy Lead, Zenith |
|
14:10-15:30 | BRANDED CONTENT & NATIVE AD track |
5 кроків для створення ефективного бренд-контенту Олена Власик, Content Leader, SPONZ Олена Клименчук, Senior Brand Manager, Finlandia & BF brands |
|
Як зробити branded блокбастер Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу та Наталія Вовк, керівник відділу ефірного промо групи 1 + 1 медіа |
|
Як зачепити покоління Z: зірки в нативних рекламних спецпроектах Світлана Хабленко, директор з реклами та Тетяна Яіцька, директор з розвитку Edipresse Ukraine |
|
15:30-16:30 | Маркетинг фейли - чому маркетологи не вчаться на помилках і як це впливає на галузь Настя Байдаченко, Chief Transformation Officer, і Віталій Георгієв, Chief Innovation Officer, razom communications |
Від фарми до креативу Станіслав Бесєдін, Senior Brand Manager, Bayer |
|
16:30-18:30 | CREATIVITY Talks |
Від креативного агентства до компанії креативу та інновацій за один рік Олександр Смірнов та Ярослав Плошко, партнери TABASCO |
|
World Cleanup Day 2018 Marek Reinaas, Creative Partner, Zavod BBDO, Естонія |
|
Is print advertising still relevant? Tony Hardcastle, Global Creative Director, MullenLowe London, Великобританія |
|
19:00 | ВЕЧІРКА ВІДКРИТТЯ КМФР. Kinograf 20 creative years |
Павільйон № 5 | |
День 1. 31 ТРАВНЯ | |
12:00-14:00 | КРУГЛИЙ СТІЛ від Ініціативи "Чисте небо" Легально працювати в онлайні – реально Модератор: Андрій Осипов, адвокат, експерт Інституту масової інформації Окрема реєстрація за посиланням Локація: ВДНГ, павільйон № 5 |
Павільйон № 3 | |
День 2. 1 ЧЕРВНЯ | |
Модератор: Дарія Кабанова, CEO, razom communications | |
9:00 | РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ |
9:00-10:00 | EPICA AWARDS ON TOUR, KYIV SHOWCASE Показ кращих ТВ-роликів планети на думку світової індустріальної преси Epica Awards 2017 |
10:00-13:30 | DIGITAL track |
10:00-11:00 | Епоха відео і як в ній жити Наталя Бороніна, керуючий директор VIVID Катерина Оверко, креативний директор VIVID |
Роль контенту в комунікації через чат-ботів Іван Кучеренко, керуючий партнер, DIEVO |
|
Тенденції і трансформація SMM інструментів Дарина Толмачова-Соболевська, SMM Director, Fistashki, Росія |
|
11:00-12:00 | Диференціація через контент в інноваційних каналах комунікації. 45 хвилин від посадки в UBER до доставки товару з інтернет магазину Олена Воробченко, Head of PPC, MOYO, В'ячеслав Левченко, Country Manager, Hubble |
Діджитал Восторг Андрій Провотар, Сreative Director, Lovi Video Олександра Жітіневич, PR manager, Fozzy Group |
|
Digital in action Євген Кудрявченко, CEO, Vintage |
|
12:00-13:30 | Індекс діджіталізаціі маркетингу Ірина Андрющенко, керуючий партнер, CEO, D2 |
mobile ера: що вже змінилося і зміниться найближчим часом, як утримувати увагу покоління Z Міла Крутченко, Chief Strategy & Digital Officer та Леся Антоненко, Communication Strategy Lead, razom communications |
|
Інтеграція інтелекту в рекламу Анна Волковинска, VAD PLSM Prestigio MB & DS, ASBIS Ukraine |
|
13:30-14:30 | FILM & FILM CRAFT track |
Чому так складно зробити хорошу соціальну рекламу, але чому її все-таки потрібно робити Влад Галяпа, асоційований креативний директор PROVID |
|
Пост і продакшн, як це працює в рамках однієї компанії Олег Кошовий, Executive Producer і Артем Плужаров, Head of Post production, Gvardiya Film Production House |
|
20 років рок-н-ролу Ольга Кокошко, Стратегічні директор і Олег Киселиця, креативний директор "Кінограф" |
|
14:30-15:30 | DESIGN & BRANDING track |
Що є бренд? Наталія Закашанська і Марія Омельчук, співзасновники Galagan |
|
Приховані емоційні можливості непримітних ринків Ілля Лазученков, генеральний директор "Пленум", член Ради АБКР, Росія |
|
15:30-17:30 | CREATIVITY Talks |
News is History Giorgi Avaliani, Creative Director, Leavingstone, Грузія |
|
How to sell a shitty ad for $100,000 Chris Hooper, Producer, Hooperworld, США |
|
Just pork meat (or how to sell creating controversy) Jon Lavin, Executive Creative Director, McCann Madrid, Іспанія |
|
18:30 | WELCOME DRINKS |
19:00 | ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ 19-ГО КМФР |
22:00 | ВЕЧІРКА ЗАКРИТТЯ 19-го КМФР «Рекламщик – друг людини» Локація: Фотостудія Lightfield, вул.Польова, 21 Трансфер ВДНГ-Lightfield: Party Bus біля павільйону № 3 о 21:30 |
* В програмі можливі зміни