Загальні правила
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкритий для всіх учасників рекламно-комунікаційного ринку, включаючи рекламні агентства, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників. Фестиваль є міжнародним, в конкурсну програму допускаються роботи від учасників з усіх країн світу.
У конкурсній програмі фестивалю можуть брати участь роботи, які були розміщені у ЗМІ, брали участь в рекламних кампаніях або були реалізовані в іншій формі з січня 2017 по квітень 2018 року включно, крім робіт, які раніше вже подавалися на КМФР.
Реєстрація конкурсних заявок продовжена до 27 квітня 2018 року в розділі Реєстрація.
Зареєстровані роботи не можуть бути відкликані з конкурсу після 30 квітня 2018 року. Ви розумієте, якщо ви хочете зняти роботу після 30 квітня 2018 року, повернення оплати за участь не здійснюється.
У тому випадку, якщо додаткова інформація з проекту стає доступною вже після реєстрації роботи, організатори фестивалю можуть надавати доступ до оновлення інформації, але не пізніше 30 квітня 2018 року.
Проекти, розроблені декількома агентствами, можуть подаватися на розгляд у рамках однієї категорії лише один раз і лише від одного учасника (одного з агентств або клієнта). При цьому одна й та ж робота, серія робіт, рекламна кампанія може бути подана в різні категорії.
Реєстрація робіт повинна бути узгоджена з клієнтами, кампанії яких готуються до участі в конкурсній програмі. Оргкомітет фестивалю може зв'язатися з клієнтом, якщо в ході суддівства у журі виникнуть питання стосовно реалізації кампанії.
Реєстрація робіт повинна бути узгоджена і дозволена керівництвом вашої компанії.
Учасник фестивалю гарантує легальне використання в конкурсних роботах музики, фото, текстів і т. д, і зобов'язується самостійно вирішувати всі можливі суперечки щодо авторських прав.
Оргкомітет фестивалю може використовувати роботи учасників з метою популяризації фестивалю, в тому числі розміщувати роботи на офіційному сайті фестивалю.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ
Конкурсні роботи мають бути оформлені онлайн на сайті фестивалю http://kiaf.com.ua/.
Конкурсною заявкою називається заповнена на сайті форма із завантаженою згідно з технічними вимогами конкурсною роботою.
До розгляду не допускаються:
- роботи, не зареєстровані на сайті,
- неоплачені роботи.
Текстова форма конкурсної роботи повинна оформлятися англійською мовою.
Файли конкурсних робіт (відеоролик, зображення, радіо, відеокейс, PRESENTATION IMAGE) також оформляються англійською мовою. У випадку, коли оригінальна мова матеріалів не англійська, то матеріали повинні містити переклад текстів на англійську мову в такому виді:
- англійський переклад у вигляді виноски безпосередньо в зображенні,
- англійські титри у відеоролику або відеокейсі,
- англійський переклад у відповідному полі.
Правило конфіденційності суддівства конкурсних робіт: у файлах , посиланнях та описі творчої ідеї конкурсних робіт не можна розміщувати логотип і назву учасника, окрім self-promotion. Члени журі не повинні знати , якому агентству/студії/учаснику належить робота, що розглядається. Порушення цього правила може спричинити зниження балів при оцінюванні.
При реєстрації аккаунта перевірте правильність і актуальність інформації, що вводиться, оскільки вона використовується Оргкомітетом для зв'язку з учасником.
Вміст поля «Назва учасника» дублюється на сайті, в дипломі та Церемонії нагородження, тому вкажіть назву агентства / компанії без лапок, дужок та форми власності.
Також ретельно перевірте по кожному проекту усі кредитси і текстову інформацію, яку ви ввели. Ці дані будуть опубліковані на нашому сайті в точності, як ви ввели їх в форму заявки.
ДАТИ
27 квітня 2018 - Фінальний дедлайн прийому конкурсних робіт
Середина травня 2018 - Суддівство конкурсних робіт
31 травня - 1 червня 2018 - Конференція Best Marketing Practices
1 червня 2018 - Церемонія нагородження переможців КМФР