Загальні правила

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкритий для всіх учасників рекламно-комунікаційного ринку, включаючи рекламні агентства, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників. Фестиваль є міжнародним, в конкурсну програму допускаються роботи від учасників з усіх країн світу.

 

У конкурсній програмі фестивалю можуть брати участь роботи, які були розміщені у ЗМІ, брали участь в рекламних кампаніях або були реалізовані в іншій формі з січня 2017 по квітень 2018 року включно, крім робіт, які раніше вже подавалися на КМФР. 

 

Реєстрація конкурсних заявок продовжена до 27 квітня 2018 року в розділі Реєстрація.

 

Зареєстровані роботи не можуть бути відкликані з конкурсу після 30 квітня 2018 року.  Ви розумієте, якщо ви хочете зняти роботу після 30 квітня 2018 року, повернення оплати за участь не здійснюється.

 

У тому випадку, якщо додаткова інформація з проекту стає доступною вже після реєстрації роботи, організатори фестивалю можуть надавати доступ до оновлення інформації, але не пізніше 30 квітня 2018 року. 

 

Проекти, розроблені декількома агентствами, можуть подаватися на розгляд у рамках однієї категорії лише один раз і лише від одного учасника (одного з агентств або клієнта). При цьому одна й та ж робота, серія робіт, рекламна кампанія може бути подана в різні категорії.

 

Реєстрація робіт повинна бути узгоджена з клієнтами, кампанії яких готуються до участі в конкурсній програмі. Оргкомітет фестивалю може зв'язатися з клієнтом, якщо в ході суддівства у журі виникнуть питання стосовно реалізації кампанії.



Реєстрація робіт повинна бути узгоджена і дозволена керівництвом вашої компанії.

 

Учасник фестивалю гарантує легальне використання в конкурсних роботах музики, фото, текстів і т. д, і зобов'язується самостійно вирішувати всі можливі суперечки щодо авторських прав.

 

Оргкомітет фестивалю може використовувати роботи учасників з метою популяризації фестивалю, в тому числі розміщувати роботи на офіційному сайті фестивалю.

 

 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ

 

Конкурсні роботи мають бути оформлені онлайн на сайті фестивалю http://kiaf.com.ua/.

 

Конкурсною заявкою називається заповнена на сайті форма із завантаженою згідно з технічними вимогами конкурсною роботою. 

 

До розгляду не допускаються:

- роботи, не зареєстровані на сайті,

- неоплачені роботи.

 

Текстова форма конкурсної роботи повинна оформлятися англійською мовою.

 

Файли конкурсних робіт (відеоролик, зображення, радіо, відеокейс, PRESENTATION IMAGE) також оформляються англійською мовою.  У випадку, коли оригінальна мова матеріалів не англійська, то матеріали повинні містити переклад текстів на англійську мову в такому виді:  

 

- англійський переклад у вигляді виноски безпосередньо в зображенні,

 

- англійські титри у відеоролику або відеокейсі,

 

- англійський переклад у відповідному полі. 

 

Правило конфіденційності суддівства конкурсних робіт: у файлах , посиланнях та описі творчої ідеї конкурсних робіт не можна розміщувати логотип і назву учасника, окрім self-promotion. Члени журі не повинні знати , якому агентству/студії/учаснику належить робота, що розглядається. Порушення цього правила може спричинити зниження балів при оцінюванні.

 

При реєстрації аккаунта перевірте правильність і актуальність інформації, що вводиться, оскільки вона використовується Оргкомітетом для зв'язку з учасником. 

 

Вміст поля «Назва учасника» дублюється на сайті, в дипломі та Церемонії нагородження, тому вкажіть назву агентства / компанії без лапок, дужок та форми власності. 

 

Також ретельно перевірте по кожному проекту усі кредитси і текстову інформацію, яку ви ввели. Ці дані будуть опубліковані на нашому сайті в точності, як ви ввели їх в форму заявки.

 

 

ДАТИ 

 

27 квітня 2018 - Фінальний дедлайн прийому конкурсних робіт

 

Середина травня 2018 - Суддівство конкурсних робіт

 

31 травня - 1 червня 2018 - Конференція Best Marketing Practices   

 

1 червня 2018 - Церемонія нагородження переможців КМФР