Інновації в зовнішній рекламі на конференції Best Marketing Practices
Лариса Булатова, директор «Перехід Аутдор» виступить у якості спікера 31 травня на конференції Best Marketing Practices в рамках дев'ятнадцятого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.
#актуальність_доповіді_для_ринку
Зовнішня реклама – найстаріше класичне медіа. ООН як традиційний канал комунікацій більш, ніж будь-який інший, потребує постійних нововведень і розвитку. Крім того, більшість гравців українського рекламного ринку демонструють високу потребу в інноваціях в зовнішній рекламі.
#інноваціі_у_зовнішній_рекламі
Інновації – це те, що є драйвером будь-якої галузі, це найбільш популярна тема останніх років.
На ринку зовнішньої реклами в Україні поки немає масового поширення діджитал-конструкцій, як на інших розвинених ринках. Тим не менше, для нас інновації теж актуальні.
#чого_очікувати_від_виступу
Я поділюся ключовими знаковими міжнародними та українськими кейсами, які вже запущені і / або запускаються у нас.
Повна програма конференції Best Marketing Practices доступна за посиланням.
Хочете дізнатися більше? Приходьте на конференцію і отримаєте нові практичні знання, вчіться на чужих помилках і переймайте майстерність, надихаючись на нові сміливі рішення!
Аби відвідати КМФР 2018, вам необхідно зареєструватися на сайті і оформити необхідну кількість акредитацій.
Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: project@vrk.org.ua, Ольга Підгорська.