• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Фестиваля
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Scholz & Friends
Дизайн та розробка сайту
isd group

Диференціація через контент на Best Marketing Practices

 

1 червня, на другий день конференції Best Marketing Practices, Олена Воробченко, Head of PPC, MOYO та В'ячеслав Левченко, Country Manager, Hubble розкажуть про диференціацію через контент в інноваційних каналах комунікації.

 

Покоління Y і Z вимагають нового способу бренд-комунікації. Контент повинен бути в першу чергу цікавий і корисний користувачеві, саме тоді він претендує на те, щоб пробитися через внутрішній adblock, який виникає в силу перевантаженості інформацією. Контент повинен бути персоніфікованим, мультифункціональним, він повинен розважати, інформувати і навіть дозволяти купити продукт в одну дію. Споживач зараз дуже вимогливий саме до способу комунікації.

 

«На наш погляд, кейс MOYO – це інновація, яка показує зв’язок контенту з продажами, приклад абсолютно нового способу комунікації через новий канал.» – коментують Олена та В’ячеслав.

 

5 тез по темі «Диференціація через контент в інноваційних каналах комунікації»?

 

  1. Нові стимули для прийняття рішень у поколінь X та Z
  2. Диференціація має значення та цінність там, де контент
  3. Контроль над контентом допомагає будувати відкритий діалог зі споживачем
  4. Раціональні атрибути «Швидкість доставки» і «24/7 доступ» через розважальний контент
  5. Новатори краще сприймають інформацію через інновації

 

Чого слід очікувати слухачам вашого спічу?

 

Розповіді про майбутнє. Свого часу Google навчився продавати, відповідаючи на запитання, ми продаємо, розважаючи аудиторію.

 

Поділіться улюбленим кейсом локальної та міжнародної практики?

 

Улюблений локальний кейс –  Moyo перед Новим роком запустили медійну рекламу, GSP і багато пошукової реклами Sony Playstation, а в підсумку увійшли у топ-3 за продажами в Україні за січень.

 

Міжнародний – Олена Воробченко брала участь у діджитал просуванні артисту з Азербайджану на Євробаченні, в результаті чого він здобув 2 місце. З детально описаних міжнародних кейсів, можемо привести у приклад кейс Dominos із замовленням піци в один клік, що будується на схожому інсайті високих вимог з боку споживачів і персоналізованного підходу.

 

Повна програма доступна за посиланням.

 

Акредитація Full Pass дає можливість відвідати дводенну конференцію Best Marketing Practices, виставку робіт конкурсної програми, вечірки, а також Церемонію нагородження Viva! Advertising Stars та довгоочікувану Церемонію нагородження переможців КМФР 2018.

 

Зареєструватись можна на сайті фестивалю.

 

До зустрічі на ВДНГ 31 травня – 1 червня!

 

 


← Повернутися до новин


BigMedia ORT Media Starlightmedia
Hit.FM GrandeAffiche edna
Prestigio Asbis Киевстар
16on9 NSG Kinograf
dentsuaegis Gvardiya Galagan
Мясная гильдия Carlsberg
Альянс Figaro
Coca-Cola GreenField
jardin Смакотая
ВДНГ Lightfield Holiday
Pandora Bodo Hubble
sostav.ua Admixer sostav.ru
MMR reklamaster
AdForum AdAsia Marketer.ge
MarketingBy BTWby Facemark
JOLBORS White Square EPICA
АКМА АКАР ACAG
АБКР РАМУ IAB Russia
Live-sound Platforma Party-bus
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03127, Україна, м. Київ,
просп. Академіка Глушкова, 1,
ВДНГ, Павільйон № 5, 2 поверх

Телефон: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Олеся Бурлакова
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, Олена Шита