Журі

FILM CRAFT JURY

Felipe Ferreira


Креативний директор 72andSunny, США

Феліпе Феррейра - креативний директор з Нью-Йорка, що володіє 14-річним досвідом, поєднує в собі методи традиційної реклами, цифрового дизайну і PR для створення інноваційних кампаній і візуально вражаючих історій для брендів, включених в список Fortune 500. Наразі Феліпе із задоволенням працює у «72andSunny New York».

 

Феррейра отримав більше 50 міжнародних нагород, включаючи незліченні трофеї на Каннських левах, Нью-Йоркських фестивалях, D&AD, One Show, CLIO, London International Awards та інших. Крім того, робота Феррейри була визнана деякими з найбільших видавництв у світі, включаючи The New York Times, Forbes та Ad Age.

 

Протягом останніх 14 років Феліпе переслідував мету заново винайти деякі з найбільших світових брендів. Етнічний бразилець провів ранню частину своєї кар'єри, змушуючи людські язики «приносити прибуток» в таких творчих місцях як SRAUI/Grindo (WPP) і CUBOCC (Interpublic), а також в Сан-Паулу для Unilever, Coca-Cola, Doritos і Absolut.

 

Незадовго до того, як Феррейра був прийнятий в BBDO Worldwide, він узяв участь у впровадженні Volkswagen на китайський ринок автомобілів. Тут він очолив революційний проект «Народний автомобіль», який демократизував дизайн і будівництво автомобілів VW для комуністичного Китаю. Він також привернув увагу до VW на великих міжнародних фестивалях і допоміг йому стати найуспішнішим в Азії в 2012 році.

 

Наступний виклик для Феррейри стався незабаром. У легендарному R/GA в Нью-Йорку він допоміг таким брендам як Nike, Google і Samsung провести безліч успішних запусків, переслідуючи головну ціль - поставити ці бренди в центр поп-культури. Варто також відзначити його роботу в проекті «ANTIdiaRy» - колаборації між Samsung і Rihanna. В якому Феліпе винайшов новий спосіб запуску альбому, створивши епізодичну, багатоплатформенну розповідь, яка надавала можливість фанатам відчути душу культурної ікони. Ця кампанія зіграла важливу роль допомагаючи альбому Ріанни «Anti» досягти «платинового» статусу в найменший термін в історії музичної культури.

 

До переходу в «72andSunny New York» Феррейра з великим ентузіазмом працював, демонструючи свій перспективний і непохитний дух інновацій на посту креативного директора в Sid Lee. Тут він запустив кампанію «Walls Are Meant For Climbing» для The North Face, яка була представлена ​​в The New York Times. У ній обговорювалися сьогоднішні цінності в суспільстві, а також те, як стіни можуть об'єднувати людей, створювати довіру і єдність.

 

Повернутися