• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Фестиваля
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Scholz & Friends
Дизайн та розробка сайту
isd group

Навіщо FMCG-брендам персоналізований маркетинг?

 

Марія Величко, Strategic Director та Ірина Романченко, Digital Strategy Lead, Zenith розкажуть про персоналізацію контенту і таргетовану рекламу 31 травня на конференції Best Marketing Practices.

 

Чому ви вирішили говорити саме про персоналізований маркетинг для FMCG-брендів?

 

В умовах високої інфляції на медіаринку України стає все більш актуальним пошук рішень, які не тільки оптимізують вартість контакту з аудиторією, але також сприяють підвищенню ROI кожного контакту. Саме таким рішенням і є персоналізований маркетинг.

 

Зараз все активніше говорять про важливість використання даних. Причому ми розуміємо, що дані про користувачів не менш важливі для великих брендів, ніж, наприклад, для e-commerce платформ. Адже в умовах глобальної діджіталізаціі повсякденного життя і високої заклаттеренності інформацією, люди хочуть отримувати персоналізоване звернення і відчувати свою індивідуальність. Саме це дозволяє вибудувати повноцінні відносини між споживачем і брендом, саме це викликає довіру і бажання взаємодіяти.

 

А докладніше про можливості використання персоналізованого маркетингу і успішні приклади якісної реалізації Ви зможете дізнатися з нашого виступу.

 

Чого очікувати слухачам вашої доповіді?

 

Ми продемонструємо своє бачення, як глобальні підходи можна реалізувати на локальному ринку України не використовуючи захмарні інвестиції, і як при цьому позитивно вплинути на бізнес.

 

Улюблений кейс локальної та міжнародної практики?

 

У якості локального прикладу під час виступу ми продемонструємо реалізовані кейси нашого агентства.

 

Що стосується міжнародної практики, то хотілося б поділитися посиланням на кейс Maybelline New York, в якому був використаний персоналізований підхід на кожному етапі consumer journey, що забезпечило не тільки підвищення рівня взаємодії з рекламою бренду, але також сприяло оптимізації вартості контакту з аудиторією.

 

Повна програма конференції доступна за посиланням.

 

Приєднуйтесь до креативного суспільства, надихайтеся на нові сміливі рішення і наважуйтеся знати більше з КМФР 2018!

 

Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: project@vrk.org.ua, Ольга Підгірська.


← Повернутися до новин


BigMedia ORT Media Starlightmedia
Hit.FM GrandeAffiche edna
Prestigio Asbis Киевстар
16on9 NSG Kinograf
dentsuaegis Gvardiya Galagan
Мясная гильдия Carlsberg
Альянс Figaro
Coca-Cola GreenField
jardin Смакотая
ВДНГ Lightfield Holiday
Pandora Bodo Hubble
sostav.ua Admixer sostav.ru
MMR reklamaster
AdForum AdAsia Marketer.ge
MarketingBy BTWby Facemark
JOLBORS White Square EPICA
АКМА АКАР ACAG
АБКР РАМУ IAB Russia
Live-sound Platforma Party-bus
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03127, Україна, м. Київ,
просп. Академіка Глушкова, 1,
ВДНГ, Павільйон № 5, 2 поверх

Телефон: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Олеся Бурлакова
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, Олена Шита