Навіщо FMCG-брендам персоналізований маркетинг?
Марія Величко, Strategic Director та Ірина Романченко, Digital Strategy Lead, Zenith розкажуть про персоналізацію контенту і таргетовану рекламу 31 травня на конференції Best Marketing Practices.
Чому ви вирішили говорити саме про персоналізований маркетинг для FMCG-брендів?
В умовах високої інфляції на медіаринку України стає все більш актуальним пошук рішень, які не тільки оптимізують вартість контакту з аудиторією, але також сприяють підвищенню ROI кожного контакту. Саме таким рішенням і є персоналізований маркетинг.
Зараз все активніше говорять про важливість використання даних. Причому ми розуміємо, що дані про користувачів не менш важливі для великих брендів, ніж, наприклад, для e-commerce платформ. Адже в умовах глобальної діджіталізаціі повсякденного життя і високої заклаттеренності інформацією, люди хочуть отримувати персоналізоване звернення і відчувати свою індивідуальність. Саме це дозволяє вибудувати повноцінні відносини між споживачем і брендом, саме це викликає довіру і бажання взаємодіяти.
А докладніше про можливості використання персоналізованого маркетингу і успішні приклади якісної реалізації Ви зможете дізнатися з нашого виступу.
Чого очікувати слухачам вашої доповіді?
Ми продемонструємо своє бачення, як глобальні підходи можна реалізувати на локальному ринку України не використовуючи захмарні інвестиції, і як при цьому позитивно вплинути на бізнес.
Улюблений кейс локальної та міжнародної практики?
У якості локального прикладу під час виступу ми продемонструємо реалізовані кейси нашого агентства.
Що стосується міжнародної практики, то хотілося б поділитися посиланням на кейс Maybelline New York, в якому був використаний персоналізований підхід на кожному етапі consumer journey, що забезпечило не тільки підвищення рівня взаємодії з рекламою бренду, але також сприяло оптимізації вартості контакту з аудиторією.
Повна програма конференції доступна за посиланням.
Приєднуйтесь до креативного суспільства, надихайтеся на нові сміливі рішення і наважуйтеся знати більше з КМФР 2018!
Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: project@vrk.org.ua, Ольга Підгірська.