Слід в рекламі 2018
Вікторія Цомая, маркетинг директор «Воля», та Євген Камінський, креативний директор THINKMcCANN, отримали нагороду «Слід в рекламі 2018» в рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2018.
На Київському Міжнародному Фестивалі Реклами нагороджуються не тільки переможці конкурсної програми фестивалю, а й відзначаються інші важливі для української індустрії моменти, події і люди.
З 2004 року ВРК відзначає заслуги людей, які зробили вагомий внесок в рекламну галузь України. За попередні 14 років було нагороджено 33 лауреата. У 2017 році цю нагороду отримав Борис Ложкін, а в 2016 році – Олександр Гороховський та Валерій Варениця. З повним списком імен можна ознайомитися за посиланням на сайті ВРК в розділі «Слід у рекламі».
Цього року премією були відзначені двоє людей. Вперше за всю історію «Сліду в рекламі», лауреатом став представник клієнта, маркетинг-директор – Вікторія Цомая, а також креативний директор Євген Камінський.
Вікторія Цомая – маркетолог з 20-річним досвідом роботи в секторі FMCG, фінансових послуг, розваг, контенту, телеком ринку. Працювала на керівних позиціях і Членом Наглядової Ради у великих локальних і міжнародних компаніях Unilever, United Foods, Anheuser-Busch InBev, BAT, CV Company, MSL в Україні і за кордоном – Європі, Азії та Південній Америці. З червня 2014 року працює маркетинг директором компанії «Воля». Білборд компанії Unilever, в якій вона працювала у 1999 році увійшов до Книги Рекордів Гіннеса, як найбільший у світі.
Євген Камінський – креативний директор THINKMcCANN. Євген в рекламі вже більше 20 років, і через це час став ментором для багатьох креативників і виростив команду арт-директорів і копірайтерів. Працював креативним директором JWTompson і Lowe & Partners Kiev (Adventa Lowe). У 2006 році Євген очолив креативний відділ THINK! McCann Erickson і залишається креативним директором до сьогодні. Завдяки таланту Євгена, агенція THINK! McCann отримала 45 статуеток Effie Awards Ukraine.
Наші вітання! Бажаємо їм подальшого успіху в розвитку ринку, підвищенні якості реклами та у нововведеннях.