• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Фестиваля
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Scholz & Friends
Дизайн та розробка сайту
isd group

Про діджиталізацію зовнішньої реклами на конференції Best Marketing Practices

 

Олег Невельчук, генеральний директор Групи Компаній «РТМ-Україна» виступить 31 травня на конференції Best Marketing Practices, з темою «Діджиталізація зовнішньої реклами. Початок» в рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

 

Чим зумовлена тема Вашої доповіді?

 

Проект, на яким працювали півроку, зараз у режимі технічного тесту. До кінця травня — початок комерційної експлуатації. Це перший системний проект у цифровій зовнішній рекламі України такого масштабу. В основі — принципово нова ідеологія і комплекс програмних продуктів, що її забезпечують. Це величезна відстань від традиційної зовнішньої реклами вже на старті, а в процесі — десятки нових сервісів для клієнтів.

 

Кілька цікавих фактів про діджиталізацію зовнішньої реклами?

 

Цифрова зовнішня реклама — найдинамічніше медіа у родині Out-of-Home, діджитал-сегмент зростає найбільше на всіх розвинутих ООН-ринках. Торік у Британії, наприклад, доля Digital OOH вперше сягнула 50 % від обсягу всієї британської зовнішньої реклами. А в контексті усіх медіаканалів, цифрова зовнішня реклама посідає другу позицію за темпами зростання після мобільних платформ. Не лише клієнти, а й цільова аудиторія рекламних повідомлень знаходять діджитал-контент цікавим і вважають бренди з таким контентом респектабельними, вартими довіри.

 

Для нашої компанії Digital Outdoor-проект у Києві — другий цікавий факт, а саме перший — відеомережа в Міжнародному аеропорті «КИЇВ» ім. Ігоря Сікорскього (Жуляни). Лише 2 місяці експлуатації показали нам, що ми не помилилися з цією ідеологією.

 

Чого слід очікувати слухачам вашого спічу?

 

Презентація можливостей діджитал у зовнішній рекламі, причому це вже не теорія, а практичний досвід. Но головне — заклик до дискусії про вироблення єдиних стандартів Digital OOH. Причому ми не наголошуємо на прийнятті наших аргументів.

 

 Оргкомітет КМФР 2018 пропонує ознайомитися із повною програмою, аби не пропустити найбільш цікаві для вас виступи.

 

Стартуємо 31 травня о 9:00 на ВДНГ, 3 павільйон.

 

До зустрічі на КМФР!

 


← Повернутися до новин


BigMedia ORT Media Starlightmedia
Hit.FM GrandeAffiche edna
Prestigio Asbis Киевстар
16on9 NSG Kinograf
dentsuaegis Gvardiya Galagan
Мясная гильдия Carlsberg
Альянс Figaro
Coca-Cola GreenField
jardin Смакотая
ВДНГ Lightfield Holiday
Pandora Bodo Hubble
sostav.ua Admixer sostav.ru
MMR reklamaster
AdForum AdAsia Marketer.ge
MarketingBy BTWby Facemark
JOLBORS White Square EPICA
АКМА АКАР ACAG
АБКР РАМУ IAB Russia
Live-sound Platforma Party-bus
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03127, Україна, м. Київ,
просп. Академіка Глушкова, 1,
ВДНГ, Павільйон № 5, 2 поверх

Телефон: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Олеся Бурлакова
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, Олена Шита