Нове народження продакт-плейсмент на Best Marketing Practices
Дмитро Мошаров, Managing Director, Media First Ukraine в рамках конференції Best Marketing Practices розкаже про те, як працює продакт-плейсмент в Україні та на глобальному ринку.
Напередодні свого виступу, Дмитро дав коментар до своєї доповіді:
«Щороку в усьому світі зростають витрати на промо-активності, все більше грошей витрачається, щоб дістатися до клієнта з усіх каналів комунікації.
Але покупця вже не наздогнати. Він дивиться тільки те, що йому подобається, і споживає тільки такий контент, який вибирає сам.
І тут, озброївшись брендом/продуктом, ми знаходимо такий сегмент, де продукт буде впливати на цільову, але не авторитарно, забираючи рекламний час. Ми підемо шляхом самураїв: спокійно просунемо товар, через вашого улюбленого героя у продовженні телесеріалу на 1+1, чи молодої зірки у ток-шоу на СТБ, за розвитком якого ви стежите. Продакт-плейсмент чекає нас у багатьох сегментах контенту, який ми дуже полюбляємо: фільми, серіали, ігри, музичні кліпи тощо.
В рамках конференції я розкажу, як працює продакт-плейсмент у нас в Україні та на глобальному ринку, які тренди цього напрямку та динаміка, в залежності від різних типів контенту.
Наприклад, ви дізнаєтесь, як незвично працюють з брендами у кіберспорті, бо формати споживання контенту через ігри відрізняються від форматів у фільмах чи серіалах.
Будуть приклади, цифри і наші кейси, приходьте!
А поки чекаєте на 19-ий КМФР, подумайте, наприклад, про старий та улюблений багатьма фільм «Сніданок у Тіффані», та спробуйте здогадатись, продакт-плейсмент це, чи ні»
Якщо ви не встигли оформити акредитацію на фестиваль до дедлайну, не варто журитися! У вас буде можливість акредитуватись на місці, в день фестивалю.
Наважуйтесь дізнаватись більше із 19-им Київським Міжнародним Фестивалем Реклами!
До зустрічі на ВДНГ!