• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Фестиваля
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Scholz & Friends
Дизайн та розробка сайту
isd group

Нове народження продакт-плейсмент на Best Marketing Practices

 

Дмитро Мошаров, Managing Director, Media First Ukraine в рамках конференції Best Marketing Practices розкаже про те, як працює продакт-плейсмент в Україні та на глобальному ринку.

 

Напередодні свого виступу, Дмитро дав коментар до своєї доповіді:  

 

«Щороку в усьому світі зростають витрати на промо-активності, все більше грошей витрачається, щоб дістатися до клієнта з усіх каналів комунікації.

 

Але покупця вже не наздогнати. Він дивиться тільки те, що йому подобається, і споживає тільки такий контент, який вибирає сам.  

 

І тут, озброївшись брендом/продуктом, ми знаходимо такий сегмент, де продукт буде впливати на цільову, але не авторитарно, забираючи рекламний час. Ми підемо шляхом самураїв: спокійно просунемо товар,  через вашого улюбленого героя у  продовженні телесеріалу на 1+1, чи молодої зірки у ток-шоу на СТБ, за розвитком якого ви стежите. Продакт-плейсмент чекає нас у багатьох сегментах контенту, який ми дуже полюбляємо: фільми, серіали, ігри, музичні кліпи тощо.

 

В рамках конференції я розкажу, як працює продакт-плейсмент у нас в Україні та на глобальному ринку, які тренди цього напрямку та динаміка, в залежності від різних типів контенту.

 

Наприклад, ви дізнаєтесь, як незвично працюють з брендами у кіберспорті, бо формати споживання контенту через ігри відрізняються від форматів у фільмах чи серіалах.

 

Будуть приклади, цифри і наші кейси, приходьте!

 

А поки чекаєте на 19-ий КМФР, подумайте, наприклад, про старий та улюблений багатьма фільм «Сніданок у Тіффані», та спробуйте здогадатись, продакт-плейсмент це, чи ні»

 

Якщо ви не встигли оформити акредитацію на фестиваль до дедлайну, не варто журитися! У вас буде можливість акредитуватись на місці, в день фестивалю.
 

Наважуйтесь дізнаватись більше із 19-им Київським Міжнародним Фестивалем Реклами!

 

До зустрічі на ВДНГ!


← Повернутися до новин


BigMedia ORT Media Starlightmedia
Hit.FM GrandeAffiche edna
Prestigio Asbis Киевстар
16on9 NSG Kinograf
dentsuaegis Gvardiya Galagan
Мясная гильдия Carlsberg
Альянс Figaro
Coca-Cola GreenField
jardin Смакотая
ВДНГ Lightfield Holiday
Pandora Bodo Hubble
sostav.ua Admixer sostav.ru
MMR reklamaster
AdForum AdAsia Marketer.ge
MarketingBy BTWby Facemark
JOLBORS White Square EPICA
АКМА АКАР ACAG
АБКР РАМУ IAB Russia
Live-sound Platforma Party-bus
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03127, Україна, м. Київ,
просп. Академіка Глушкова, 1,
ВДНГ, Павільйон № 5, 2 поверх

Телефон: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Олеся Бурлакова
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, Олена Шита