Як зробити маркетинг-галузь great again на конференції Best Marketing Practices
Хочете дізнатись, чому маркетологи не вчаться на власних помилках та яка справжня ціна помилки? Анастасія Байдаченко, Chief Transformation Officer, і Віталій Георгієв, Chief Innovation Officer, razom communications 31 травня розкажуть про маркетинг фейли.
Наскільки масштабні маркетинг фейли в Україні порівняно із зарубіжжям?
В Україні надзвичайно мало компаній готові публічно озвучувати свої помилки. На щастя, помилки маркетолога це не помилки кардіохірурга під час операції, проте їх не варто знецінювати. Помилки не минають безслідно. Для бізнесу помилка – це завжди втрачені, або недоотримані гроші. Стратегічна помилка у просуванні нового бренду, напевно, спричинить недовиконання плану продажів та може мати наслідком кар’єрний крах. Проте, мало хто замислюється, як помилка впливає на «майбутні» гроші. В Україні ми частіше за все стикаємося з культурою «замовчування», що ґрунтується на помилковій гіпотезі «моя кваліфікація та експертність залежить від відсутності помилок». У той час як експертність шліфується саме помилками, а не їх униканням.
Чому ви вирішили говорити про вплив маркетинг фейлів на галузь?
Найцінніша властивість бізнесів – це здатність конвертувати помилки в досвід. Так, помилка – це гроші, проте помилка, яку не конвертували в досвід – це гроші, які ми дозволяємо собі втрачати в майбутньому ще багато разів. Озвучена помилка, з якої витягнуто цінний досвід у вигляді змін процедур, підходів, правил чи створення чек-лістів це те, що робить галузь сильнішою та спонукає її до розвитку, а не самоконсервації. На сьогодні і маркетинг, і реклама перебувають у дещо законсервованному стані, і не в останню чергу, через PR складову. Публічній людині важко прилюдно говорити про помилки, які призвели до втрати грошей компанією чи клієнтом. Натомість, IT та діджитал-бізнеси практикують різноманітні краш-тести, обмін досвіду на круглих столах, де досить відверто діляться інформацію про те, що маркетологи називають epic fails.
Що отримають слухачі після вашої лекції на Best Marketing Practices?
Розуміння продуктивної моделі ставлення до помилок в компанії та підходу до навчання персоналу. Важливо зрозуміти: поки ми караємо співробітників за помилки, ми несвідомо підживлюємо культуру замовчування, яка не дозволяє галузі розвиватись. Кожна помилка має бути перетворена на досвід, з якого зроблено висновки та враховано у подальшій роботі. Тільки тоді понесена втрата не буде марною.
Поділіться улюбленим кейсом локальної та міжнародної практики?
Свіжим та дуже гарним прикладом ставлення до помилок є підхід Петра Синєгуба щодо його досвіду організації конференцій за посиланням.
Конвертуючи помилки в досвід, критично необхідно намагатись аналізувати ситуацію, що склалася «не зсередини», знижуючи градус емоційного напруження та мислячи раціонально, навіть дещо прагматично.
Повна програма конференції Best Marketing Practices доступна за посиланням. Аби відвідати КМФР 2018, вам необхідно зареєструватися на сайті і оформити необхідну кількість акредитацій.
Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: project@vrk.org.ua, Ольга Підгорська.