Іван Кучеренко серед спікерів конференції Best Marketing Practices
Іван Кучеренко, керуючий партнер, DIEVO виступить 1 червня, в другий день конференції Best Marketing Practices, з темою «Роль контенту в комунікації через чат-ботів».
#роль_контенту_в_комунікації_через_чат_ботів
Чат-боти вже перестали бути чимось інноваційними та недоступним, але що відрізняє успішний чат-бот для бренду від невдалої спроби випробувати інновацію? Часто, при розробці мало уваги приділяється контенту, але це, мабуть, одна з найважливіших складових успіху чат-бота.
#чого_очікувати_від_доповіді
Я розповім про типи чат-ботів, психологію спілкування людей з чат-ботами і те, як зробити так, щоб користувачі жадали спілкування з вашим ботом, а не гналися виключно за призами. Ну і, звичайно ж, поділюсь секретною зброєю залучення аудиторії, адже мало зробити хорошого чат-бота і заморочитися з продуктом і контентом, якщо про це ніхто не дізнається.
#улюблені_кейси
Локальний кейс – https://vimeo.com/241936354
Міжнародний – https://vimeo.com/220441602
Акредитація Full Pass дає можливість відвідати: 2-денну конференцію Best Marketing Practices, вечірки, а також Церемонію нагородження переможців КМФР 2018.
Щоб відвідати КМФР 2018, необхідно оформити акредитацію за посиланням до 25 травня включно. Часу залишилось обмаль!
До зустрічі на ВДНГ 31 травня – 1 червня!