Про meaningful brands на Best Marketing Practices
Аліна Котенко, Managing Director, Havas Media Ukraine виступить на конференції Best Marketing Practices із темою «Meaningful brands. Підхід до планування».
Чому ви обрали темою виступу «Meaningful brands. Підхід до планування»?
Світ навколо нас змінюється занадто швидко, змінюються і потреби людей та їх відношення до брендів. Стандартних підходів до планування стає недостатньо. Особисто мені дуже імпонує підхід, коли цільова аудиторія розглядається не лише за базовими соц-дем характеристиками, а більше уваги приділяється саме психологічним аспектам.
5 основних тез вашої доповіді?
- швидкоплинність життя та широкі інформаційні можливості впливають на те, як змінюється шлях споживача
- важливість прислухатися до потреб споживачів та до їх думок і вражень – must have для отримання можливості потрапити до кошику
- релевантність у всьому: від персоналізації комунікації до місця, tone of voice і кольору ґудзиків на сорочці героїв сюжетів
- необхідність наполегливо працювати, щоб по цеглинах зібрати стійкий образ бренду та зробити з нього особистість
- створення вагомих стосунків між брендами та людьми
Що отримають слухачі після вашої лекції на Best Marketing Practices?
Сподіваюсь, натхнення шукати та знаходити нові підходи до серця аудиторії. Я обґрунтую, чому настільки важливо прислухатися до потреб споживачів та дам практичні поради, що можуть допомогти зробити бренди більш вагомими для людей.
Улюблений кейс?
Кейс з Ван Гогом від Leo Barnett.
Повна програма конференції Best Marketing Practices доступна за посиланням.
Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: project@vrk.org.ua, Ольга Підгірська.