5 кроків для створення ефективного бренд-контенту на Best Marketing Practices
31 травня – 1 червня відбудеться найочікуваніша галузева подія країни – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, в рамках якого пройде конференція найкращих маркетингових практик Best Marketing Practices. Олена Власик, Content Leader, SPONZ та Олена Клименчук, Senior Brand Manager, Finlandia & BF brands виступлять в якості спікерів на конференції.
На прикладі кейсу Finlandia в проекті M1 Music Awards вони розкажуть про те, як правильно підходити до спонсорства, створювати бренд-контент, який є частиною загальної комунікаційної стратегії, і яку роль відіграє креатив.
Напередодні виступу, Олена Власик поділилася з оргкомітетом деякими тезами доповіді.
Що вплинуло на вибір теми вашої доповіді?
З кожним роком брендам стає все складніше комунікувати зі своїми споживачами. Потрібно виділятися і дивувати, потрібно викликати емоції і закохувати в себе аудиторію.
Одним із способів, яким можна це зробити, є спонсорство правильного контенту і створення власного. Емоційний зв'язок і довіра глядача будується в рази краще за допомогою бренд-контенту, який чіпляє і захоплює.
У спонсорстві і створенні бренд-контенту, креативна ідея і реалізація – це 50% успіху. Інші 50% – це стратегічні рішення і фокус на бізнес-результат.
Ми в SPONZ (колишній департамент спонсорських проектів в агентстві OMD | Media Direction, який зараз трансформується в хаб AGAMA communications для реалізації інтегрованих спонсорських проектів під ключ) завжди пам'ятаємо, що саме синергія цих складових робить рекламну активність ефективною, і хочемо нагадати про ці прості , але дуже важливі постулати всім, хто так чи інакше пов'язаний зі створенням контенту для брендів.
5 коротких тез по вашій темі?
1) Завдання має бути чітко сформульованим.
2) У пошуку контенту або ідеї для його створення важлива його влучність в позиціонування бренду і в цільову аудиторію. У бренду, контенту і аудиторії повинні бути спільні цінності.
3) Чим нативнішою буде інтеграція, чим живіша обстановка для появи бренду, тим гармонічніше сприйметься він глядачами. Подібні ситуації потрібно знаходити або створювати спеціально для бренду.
3) Вся креативна задумка, всі прояви, які потім складаються в кампанію, повинні відповідати поставленому завданню. Потрібно себе перевіряти, щоб не піти в креатив заради креативу.
4) 50% успіху рекламної активності – це стратегічні рішення і фокус на бізнес-результат.
5) Навіть найбільш нестандартний спонсорський проект, в тому числі і створення власного контенту, може і повинен вимірюватися з точки зору ефективності та результатів, які отримує бренд.
Кому буде цікаво слухати ваш спіч?
Всім, хто так чи інакше пов'язаний зі створенням контенту для брендів, зі спонсорством існуючого контенту.
Поділіться улюбленим кейсом локальної та міжнародної практики?
Всі кампанії, реалізовані з моєю участю – улюблені. Найулюбленіша, напевно, кампанія ВідеоФАНія, яка була реалізована для бренду Tuborg. Вона отримала в 2010 році срібло на КМФР.
Так, це було давно. Але кейс не втрачає своєї актуальності й досі, а використовувані підходи і правила зараз стають дедалі важливішим.
Зараз в Україні багато хороших кейсів. Подобається те, що робить ТМ Orbit – їх кампанія «І ти сяєш» виглядає дуже цілісно і послідовно, прояви в спонсорських проектах з «Х-Фактор» та «Голос країни» досить креативні і яскраві, при цьому виглядають дуже доречними.
У міжнародній практиці мій улюблений кейс з трохи іншим інструментом, але він також близький до спонсорства та бренд-контенту. Мова про продакт-плейсмент в кіно, рекламному напрямку, яке в Україні зараз починає відроджуватися разом з самим українським кіно.
У Голлівуді продакт-плейсмент використовується вже 90 років, і зараз присутній практично в кожному фільмі. Причому часто це дійсно нативна інтеграція.
Цікава історія у пива Corona з фільмом "Форсаж". Пиво супроводжує героїв з першої частини до сьомої. Офіційна версія – що ця інтеграція не сплачена брендом, а є особистим вибором творців. Я вірю, що так могла починатися їх співпраця.
І це наочна демонстрація того, як важливо, щоб не тільки у бренду і контенту збігалися цінності, але і щоб творці контенту були натхненні брендом.
Хто не бачив одну з останніх яскравих сцен з Corona або просто хоче переглянути 7-й Форсаж — улюблений фрагмент після 32-ої хвилини (33:41-34:38).
З повною програмою ви можете ознайомитись за посиланням.
Акредитація Full Pass дає можливість відвідати: 2-денну конференцію Best Marketing Practices, вечірки, а також Церемонію нагородження переможців КМФР 2018.
Щоб відвідати КМФР 2018, необхідно оформити акредитацію за посиланням.
До зустрічі на ВДНГ 31 травня – 1 червня!