• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
  • Новини
  • Результати
  • Участь
  • Журі
  • Конкурси
  • Програма Фестиваля
  • Реєстрація
  • Дирекція
  • Архів
Рекламна концепція фестивалю
Scholz & Friends
Дизайн та розробка сайту
isd group

5 днів до дедлайну Київського Міжнародного Фестивалю Реклами

 

Оргкомітет рекомендує поквапитися з подачею ваших креативних проектів, адже дедлайн вже 27 квітня!

 

У вас залишилося 5 днів на те, щоб подати свої роботи, тому вашій увазі 5 причин чому ж це варто зробити:

 

1. Роботи, подані на КМФР, здобудуть оцінку від 8 незалежних команд суддів – експертів міжнародної арени. Вони оцінять проекти в 12 конкурсах і у понад 120 категоріях:

 

·  ​Film

·  ​Film Craft

· ​ Print & Publishing

· ​ Out Of Home

·  ​Radio & Audio

·  Design & Branding

· ​ Digital & Mobile

· ​ Advertising Campaigns

·  ​Media

· ​ Branded Content & Visual Storytelling

·  ​Industry Categories

· ​ Best Marketing Innovations

 

2. КМФР – це не просто фестиваль. КМФР – це видимий результат – своєрідна «матеріалізація» участі абсолютно для всіх учасників, а не тільки для фіналістів та переможців. Кожна робота, яка подавалася до конкурсної програми, отримає середньозважений бал, який врахує всі оцінки членів журі певного конкурсу. Така система дає зрозуміти тим, хто, на жаль, не дійшов до фіналу, як багато їм не вистачило до перемоги і зробити висновки щодо рівня поданої роботи.

 

3. КМФР надає унікальну можливість потрапити у визнаний у всьому світі рейтинг AdForum Business Creative Report.

 

4. Чим більше проектів, тим дешевша вартість подачі! Ви можете ознайомитись із вартістю за посиланням.

 

5. Подаючи роботи до конкурсної програму КМФР, ви можете мультиплікувати свої кейси відразу на декілька категорій – аби їх оцінили як судді із зарубіжжя, так і українські лідери індустрії, які знають реалії національного ринку.

 

КМФР за 19 років зміг здобути репутацію одного з найбільших і вагомих фестивалів Європи, тому не пропустіть нагоду взяти в ньому участь і віддати свої кейси на оцінку кращим з кращих, а також заробити визнання серед колег, друзів, знайомих, і, звичайно ж, суперників .

 

Дедлайн подачі робіт - 27 квітня.

 

Новий проект – нове життя! Скільки їх було у вас?

 

З деталями фестивалю, правилами і вартістю участі можна ознайомитися на сайті www.kiaf.com.ua


У разі виникнення питань, просимо звертатись до оргкомітету: festival@vrk.org.ua - Катерина Грабовська, project@vrk.org.ua - Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

 


← Повернутися до новин


BigMedia ORT Media Starlightmedia
Hit.FM GrandeAffiche edna
Prestigio Asbis Киевстар
16on9 NSG Kinograf
dentsuaegis Gvardiya Galagan
Мясная гильдия Carlsberg
Альянс Figaro
Coca-Cola GreenField
jardin Смакотая
ВДНГ Lightfield Holiday
Pandora Bodo Hubble
sostav.ua Admixer sostav.ru
MMR reklamaster
AdForum AdAsia Marketer.ge
MarketingBy BTWby Facemark
JOLBORS White Square EPICA
АКМА АКАР ACAG
АБКР РАМУ IAB Russia
Live-sound Platforma Party-bus
Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.vrk.org.ua
03127, Україна, м. Київ,
просп. Академіка Глушкова, 1,
ВДНГ, Павільйон № 5, 2 поверх

Телефон: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Грабовська, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Олеся Бурлакова
Питання оплати
Ірина Папінчак
PR, комунікації з журі
Олена Рунець, Олена Шита