20 років рок-н-ролу від Кінографу на КМФР
Ольга Кокошко, стратегічний директор та Олег Киселіца, креативний директор "Кінограф" на конференції Best Marketing Practices розкажуть, чому незалежне агентство має бути сміливим.
#актуальність_доповіді
Нашому агентству виповнилось 20 років! Саме час розказати про всі злети, падіння та рок-н-рол.
#5_тез_по_темі
- Чому незалежне агентство має бути сміливим.
- Реклама змінюється. Ми або змінюємося разом з нею, або випадаємо з гри.
- Як бриф перетворити у секс, наркотики та рок-н-рол!
- Рок-н-рол як стан душі.
#чого_варто_очікувати_слухачам_вашого_спічу
Слайд з Елвісом.
Окрім цього, чесний погляд на себе і маркетинг. А! Іще не варто чекати розумних слів.
#улюблений_кейс
Кейси ми дивимось регулярно і кожного тижня збираємось командою, аби обговорити, кого що вразило. Оскільки постійний пошук свіжих ходів і рішень дуже виснажує, ми вирішили привести приклад старої улюбленої роботи: вітання для президента від Мерлін Монро!
З повною програмою ви можете ознайомитись за посиланням.
Акредитація Full Pass дає можливість відвідати: 2-денну конференцію Best Marketing Practices, вечірки, а також Церемонію нагородження переможців КМФР 2018.
Щоб відвідати КМФР 2018, необхідно оформити акредитацію за посиланням.
До зустрічі на ВДНГ 31 травня – 1 червня!