19-ий КМФР анонсує стратегів у складі Best Marketing Innovations
До дедлайну 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами залишилось не так багато часу, тому оргкомітет оголошує команду суддів Best Marketing Innovations. Журі буде працювати під керівництвом Павла Таяновського, директора з трансформацій Carat Ukraine.
Вже п’ятий рік поспіль конкурс проходить за підтримки комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine.
Best Marketing Innovations є національним конкурсом, подані роботи на який мають демонструвати креативний та інноваційний підхід при реалізації рекламної кампанії та креативний підхід, що в результаті покаже максимальну віддача від продемонстрованого комунікаційного рішення. Серед членів суддівської команди лише стратеги комунікаційних агентств та холдингів.
Голова журі, Павло Таяновський, прокоментував критерії оцінки кейсів: «За останні роки конкурс Best Marketing Innovations зміг знайти своє місце серед інших номінацій. Якщо у перші роки журі проводило засідання в серйозних дебатах, що саме відносити до маркетингових інновацій, а що ні, то у 2017 році у журі був чітко виявлений консенсус з приводу цього питання. І фокус був на оцінці якості ідеї та виконання. Нам з року в рік доводиться оцінювати інновації різного толку та роду. Тому набір критеріїв достатньо широкий. Я дивлюся вперед з великим оптимізмом та впевнений, що ми побачимо якісні та оригінальні рішення».
Зустрічайте стратегів, які будуть оцінювати роботи в конкурсі Best Marketing Innovations на 19-ому КМФР:
- Голова журі – Павло Таяновський, директор з трансформацій Carat Ukraine
- Андрій Андрющенко, СЕО, IPG Mediabrands Ukraine
- Валерій Батушанський, керуючий директор Dentsu Media Ukraine
- Наталя Булбук, операційний директор TWIGA Ukraine
- Марина Григоренко, керуючий директор Zenith
- Руслан Гутников, виконавчий директор OMD MD Intelligence
- Наталя Деянова, директор зі стратегічного планування Havas Group Ukraine
- Олена Колесникова, директор зі стратегії та нового бізнесу BBDO Ukraine
- Ольга Мамаєва, директор з розвитку бізнесу MullenLowe Adventa
- Сергій Урин, керуючий директор THINKMcCANN
Варто нагадати, що нагороди, отримані в конкурсі Best Marketing Innovations, дозволять відвоювати додаткові бали в рейтингу Best Marketing Teams 2018, а також в Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018, який традиційно підбиває підсумки Київським Міжнародним Фестивалем Реклами.
Павло Таяновський також розповів про важливість КМФР для рекламного ринку: «КМФР – це головний Фестиваль країни. І це вкрай важливо з огляду на швидкий поворот від глобальності до локальності. Частково я буду розповідати про цей поворот під час свого виступу на КМФР. Мені кожного разу шкода, коли я помічаю відсутність багатьох людей з рекламно-комунікаційної галузі в залі. Ми не повинні ставитися до свого середовища виключно як споживачі. Потрібно не тільки брати, а й віддавати. Не тільки вимагати, а й навчати. Не тільки критикувати, але і заохочувати, підтримувати. Зрозуміло, що всі маркетологи і рекламісти надзвичайно зайняті і перевантажені люди, але КМФР є найважливішим елементом маркетингово-рекламної екосистеми і кожен з нас повинен вносити свій вклад в його розвиток ».
Поспішайте з подачею ваших кейсів, адже дедлайн вже 20 квітня!
Деталі фестивалю, правила участі, вартість, а також додаткова інформація доступні на сайті kiaf.com.ua.
У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: festival@vrk.org.ua –
Катерина Грабовська, project@vrk.org.ua – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.