Журі

MEDIA / BRANDED CONTENT & VISUAL STORYTELLING JURY

Darren Richardson


CCO Düsseldorf і ECD Digital Europe, Havas Dusseldorf, Німеччина

Даррен - виконавчий креативний директор Digital Europe, а також головний креативний директор і керуючий директор Havas Dusseldorf з червня 2017 року.

До цього Даррен провів 5 років в якості головного креативного директора та керуючого директора BBDO & Proximity Worldwide. Даррен керував агентством з 350 чоловік, що складаються з міжнародної групи з більш ніж 20 країн та таких дисциплін, як мистецтво, копірайтинг, дизайн, користувацький досвід, творчі технології та продюсування.

Це дозволило Даррену очолити проекти від позиціонування бренду та телевізійних роликів до розробки мобільних додатків.

Досвід Даррена дає йому унікальний погляд на маркетинг та інновації. Він почав свою кар'єру більше 20 років тому в якості програміста і пропрацював більше 10 років в творчому та рекламному напрямку.

Починаючи з реклами, Даррен працював в одних з найпрестижніших агентств у світі, R / GA, 180 Амстердам, CP + B і ВВDO, долаючи розрив між традиційною і цифровою творчістю в таких містах, як Лондон, Амстердам, Нью-Йорк, Торонто, а тепер і в Німеччині.

Даррену також пощастило попрацювати із деякими з найбільш знакових світових брендів, таких як Snickers, Pepsi, BBC, Adidas, Braun, Smart, Ax, Microsoft та Nike, отримавши нагороди на таких масштабних фестивалях, як Канни, LIA, Eurobest, Webby, D & AD , АDC, Нью-Йоркські фестивалі та One Show.

Одна з пристрастей Даррена - об’єднувати творчість і технологію. Та надихати людей в рекламній індустрії, в 2010 році він створив групу користувачів на linkedin, яка сьогодні є найбільшою групою Creative Technologist.

Коли Даррен знаходить час, йому подобається писати. Він є автором двох книг і написав понад 100 друкованих торгових статей з цифрових технологій і дизайну.

Повернутися