Новий виклик – нове життя! Кампанія від Scholz & Friends Kyiv для 19-го КМФР
Scholz & Friends Kyiv створили рекламну кампанію для 19-го Київського Міжнародного Фестивалю Pеклами, яку об'єднала концепція «Новий виклик – нове життя».
Всім знайома фраза «побувати в чужій шкурі», чи не так? Саме вона в точності передає щоденну працю сучасного рекламіста. Щоб зрозуміти свого споживача – потрібно прожити його життя, думати його думками, стати ним. Кожен новий проект, новий виклик – це нове життя, зовсім інше.
«Хто з нас ввечері робочого дня в барі не нив перед друзями про те, як нудно все життя думати про чипси і памперси? А вранці приходив на роботу і жадібно вгризався в черговий бриф, викликаючи на допомогу дух споживача. Саме це ми і мали на увазі, із задоволенням для себе і повагою до КМФР.» – Святослав Спектор, креативний директор Scholz & Friends Kyiv.
Продемонструйте всю різноманітність прожитих вами життів в проектах, подавши їх на 19-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами!
Прийом робіт відкритий до 20 квітня на сайті kiaf.com.ua
У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська, project@vrk.org.ua – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.