Київстар підтримає 19-ий Київський Міжнародний Фестиваль Реклами
Київстар – постійний партнер проектів Всеукраїнської Рекламної Коаліції. І цього разу, мобільний оператор підтримує 19-ий Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, забезпечивши якісний мобільний інтернет та Wi-Fi для всіх учасників заходу.
«Київстар приділяє максимум уваги якості мобільного інтернету, як одній із найважливіших послуг для наших абонентів. А партнерство з КМФР – правильний фокус для побудови позитивного користувацького досвіду серед трендсеттерів рекламного співтовариства» – говорить начальник департаменту маркетингових комунікацій Київстар Юрій Чорненький.
Так, 6 квітня 2018 року Київстар запустив високошвидкісний мобільний інтернет 4G у 20 містах України, серед яких: Київ, Дніпро, Одеса, Львів, Харків та багато інших. Менш ніж за місяць з моменту запуску, мобільним інтернетом четвертого покоління скористалося 700 тис. абонентів Київстар.
19-ий Київський Міжнародний Фестиваль Реклами буде проходити протягом двох днів, 31 травня-1 червня на ВДНХ, павільйон №3. У програмі фестивалю – конференція Best Marketing Practices, де провідні іноземні експерти та лідери українського ринку поділяться власним досвідом, наочно продемонструють вдалі кейси, розкажуть деталі процесу створення кампаній з-за лаштунків та надихнуть на нові сміливі рішення, Церемонія нагородження переможців КМФР 2018, оголошення результатів «Viva! Advertising Stars Award», насичена вечірня програма та безліч емоцій.
Аби взяти участь у фестивальній програмі, варто зареєструватись на сайті kiaf.com.ua та оформити акредитацію. Ознайомитись із повною програмою можна за посиланням.